2016-02 van Leeuwarden naar Cavaion (VR) - Reisverslag uit Cavaion Veronese, Italië van Cilia-en-Henk Zijlstra - WaarBenJij.nu 2016-02 van Leeuwarden naar Cavaion (VR) - Reisverslag uit Cavaion Veronese, Italië van Cilia-en-Henk Zijlstra - WaarBenJij.nu

2016-02 van Leeuwarden naar Cavaion (VR)

Door: Cilia en typist Henk

Blijf op de hoogte en volg Cilia-en-Henk

23 Januari 2016 | Italië, Cavaion Veronese

Na 3 prachtige, zonnige reisdagen, de wegen sneeuwvrij, maar onderweg mooie witte landschappen rijden we Italy binnen.
Met overdag het zonnetje op de ramen krijgen we zowaar al een zomergevoel. In Cavaion aangekomen gaan we op zoek naar de nieuwe stek van Roel, Ivana en Nicholas.
Het gemeentehuis, waarachter zij wonen, is makkelijk te vinden. Maar hoe komen we met de camper bij Roel op het erf? Na veel gemanouvreer en aanwijzingen van Roel worden we naar en door het tuinhek geloodst. Het kan allemaal precies en nu staan we in de tuin op een prachtplek!
Sls we 's morgens wakker worden schijnt het zonnetje al heerlijk in de camper en zitten we overdag in de olijfboomgaard.

• 23 Januari 2016 - 13:49

Francien Van Rijswijk:

Daar is niets mis mee met die mooie privé plek. Lekker wat blijven hangen bij de kinders en je laten verwennen met van alles en nog wat. Geniet van zon en allen om je heen. Veel plezier daar en de volgende keer een wat kleinere camper kopen, dan kom je echt overal.

• 23 Januari 2016 - 16:53

Johan En Hilda :

Dat ziet er prima uit daar. Daar kun je het nog wel even volhouden. Groetjes

• 23 Januari 2016 - 16:58

Max En Hetty.:

Hoi,

Als ik het goed begrijp is Roel verhuisd, ziet er heel mooi uit, wij wensen jullie veel gezellgheid en een fijne tijd daar.....vieren jullie daar ook zijn verjaardag..?? Alvast een felicitatie van onze kant....

Groetjes....

• 24 Januari 2016 - 11:27

Bauke :

Hoi mooie plek zo te zien, veel plezier en allemaal de groeten. groetjes

• 27 Januari 2016 - 17:01

Fred En Annelies:

Geweldig mooie CP maar van deze plekjes deze vakantie! gr