02 Op Plage de Piemanson - Reisverslag uit Le Sambuc, Frankrijk van Cilia-en-Henk Zijlstra - WaarBenJij.nu 02 Op Plage de Piemanson - Reisverslag uit Le Sambuc, Frankrijk van Cilia-en-Henk Zijlstra - WaarBenJij.nu

02 Op Plage de Piemanson

Door: Cilia en Cilia

Blijf op de hoogte en volg Cilia-en-Henk

17 September 2015 | Frankrijk, Le Sambuc

bij het 1e verslag zijn nog foto's toegevoegd!

De komende dagen is het fantastisch weer.

Tijdens de strandwandelingen ziet Henk altijd wel iets wat hij kan gebruiken,we noemen het hier de (strand) GAMMA.

Zondag 5 september staat er opeens familie voor de deur, Nel en Gerrit bezoeken ons even op Piemanson.

Altijd gezellig.

In de namiddag ziet Henk in de verte een bekend figuur, het blijkt Annelies te zijn die even buiten hun camper loopt, Fred en hun hond Noa zitten er nog in, Henk zwaaien en zwaaien enja hoor we worden herkend..

Het wordt hier nu wel vol met al die Hollanders.

Ja......en het houdt niet op.....zelfs iemand, Henk van Edith, die we 8 jaar geleden tijdens het camperen in Arbois ontmoet hebben komt even langs en dat alles op 1 dag op dit ver van huis zijnde strand.

Behalve "GAMMA" artikelen hebben we ook kleine en grote beestjes op het strand.

Vrijdag, 11 sept., fietsen we naar Salin de Giraud waar de pont ons over de Rhone zet en wij verder fietsen naar Port St Louis.

In een computer-winkel kopen we een SFR-internet kaart inclusief installeren, na 1 uur zouden we internet hebben. Helaas, geen internet, maar ja wel een leuke fietstocht van 45 km. Ook bij de camper lukt het niet.

Zaterdag is het bewolkt en harde wind. We doen de sani in Salin en fietsen weer naar de winkel, helaas....zaterdags dicht. Terug verwennen we ons met een heerlijke pizza en we hebben hier wifi, .

even genieten van onze kleinkinderen!s'avonds wacht ons weer een verrassing...Bauke en Nel komen eraan!

• 17 September 2015 - 16:48

Threa:

Wat gezellig al die familie en vrienden.
    Hier is veel regen, jullie boffen daar.
    Ga zaterdag met Eveline kroegentocht doen hier in Drachten.
    Henk, hoop dat je nog veel leuke dingen vindt!!!!!
    Groet, Threa.

• 17 September 2015 - 17:12

Francien Van Rijswijk:

Wij hadden niet verwacht dat jullie zo lang op deze voor jullie zo bekende plek zouden blijven. Maar ja met al die visites vliegen de dagen om en lijkt het net een beetje op thuis. Koffie zetten, bij praten, veel lachen. In de voortuin zou ik maar een kraampje neerzetten om weer van de Gambaspullen af te komen. Je hebt nu wel een grote camper, maar het moet geen kringloopzooitje worden. Geniet maar lekke van die mooie vogels die zullen eerdaags ook wel zuidelijker trekken. En wat gaan jullie doen???

• 17 September 2015 - 20:41

Carola:

Leuk, zo'n gezellig verhaal ! Maar die camper zo in het water vind ik een beetje eng...
    Veel plezier !
    Werkt die internet kaart nu wel goed ?
    Groetjes, Carola

• 03 Oktober 2015 - 09:27

Glenn Petra Shawn Jillian:

even een berichtje uit Castricum
    wat is het daar mooi volgens ons genieten julie daar veel
    groetjes uit castricum

• 04 Oktober 2015 - 22:13

Gerrit En Nel:

Ja het was heel gezellig daar en heel mooi om te zien de flamingo's en dan zo dicht bij.
    Ook de foto's zijn heel mooi.
    Onze reis zit er op maar jullie kunnen nog lekker genieten. Veel plezier.