00 Bijna klaar voor vertrek - Reisverslag uit Leeuwarden, Nederland van Cilia-en-Henk Zijlstra - WaarBenJij.nu 00 Bijna klaar voor vertrek - Reisverslag uit Leeuwarden, Nederland van Cilia-en-Henk Zijlstra - WaarBenJij.nu

00 Bijna klaar voor vertrek

Door: Cilia

Blijf op de hoogte en volg Cilia-en-Henk

26 Augustus 2015 | Nederland, Leeuwarden

Lieve mensen,
Harde wind en zo nu en dan fikse buien.
Tijdens een wandeling door het bos met kleinzoon Koen zien we de eerste paddestoelen alweer! Ja mensen ,de herfst komt eraan en het begint bij ons te kriebelen om even na te zomeren in Noord _West Spanje.We reizen met onze nieuwe liefde,een Hymer B514 SL die Henk de afgelopen weken reisklaar heeft gemaakt!
Zaterdag 29 augustus laten we de wielen weer draaien.

Groetjes van Henk en Cilia.

• 26 Augustus 2015 - 20:10

Bauke En Nel:

Henk en Cilia wij hopen dat jullie een fijne reis hebben en kijken alweer uit naar jullie reisverslag.Groetjes

• 26 Augustus 2015 - 20:18

Hetty:

Hallo Henk en Cilia,

Hele goede reis met jullie nieuwe liefde......een knapperd!!

Groetjes, Hetty en Max.

• 26 Augustus 2015 - 20:53

Tiny:

Henk en Cilia ...Veel vakantieplezier en lekker genieten!!Wat hebben jullie een prachtige camper x

• 27 Augustus 2015 - 08:11

Francien Van Rijswijk:

Het trekkersleven weer oppakken en dan met zo'n prachtig rijdend huis dat zal een groot feest zijn. Je zult vast onderweg nog wel wat dingen tegenkomen waarvan je zegt dat leg ik ergens anders neer of dit is niet handig. Maar jullie oude rotten in het vak die gaan vooral voor het genieten. Wij genieten graag weer mee. Goede reis.

• 27 Augustus 2015 - 10:59

Elly & Bert:

Hallo Luitjes
    Nou dat ziet er goed uit ,we hopen de camper gauw in het echt te zien!!!!!!!!!!
    wij vertrekken zondag naar Plage Piemanson...
    Dit is de laatste seizoen dat we daar nog mogen staan.!!!!!!
    Groetjes en een goede reis
    Bert en Elly

• 27 Augustus 2015 - 17:47

Susan Kulka:

Kan me voor stellen dat het kriebelt. Wij zijn na een maandag thuis en vakantie ook weer uit de thuis haven vertrokken. Morgen in Neuss laden voor Worms...makkelijk trekje. Wens jullie een fijne reis in de nieuws Heymer. Gr. Wim en Susan

• 27 Augustus 2015 - 19:59

Truus:

Een fijne vakantie. Weer heerlijk genieten in het zonnige zuiden van Europa. Een hele goed reis toegewenst. Hartelijke groeten Truus

• 27 Augustus 2015 - 22:18

Threa:

Wat een geweldig mooie camper!
    Dat wordt weer genieten.
    Fijne tijd!
    Groetjes, Threa.

• 28 Augustus 2015 - 22:06

Nel En Anton :

Wij wensen jullie weer een hele fijne reis, en zijn weer benieuwd naar jullie avonturen!!
    We hebben de camper van afstand kunnen bewonderen, en denken dat jullie er veel plezier van zullen krijgen!! Groetjes van ons.

• 29 Augustus 2015 - 12:42

Pascal:

Fijne vakantie! Veel plezier met en van de nieuwe camper.

Gr
    Pascal

• 30 Augustus 2015 - 13:28

Anja:

Hallo Henk en Cilia,

Wij zijn zaterdag terug gekomen van vakantie.
    We wensen jullie een fijne reis met jullie nieuwe aanwinst.

groetjes,

Douwe en Anja